А де ж Uber та Glovо? Чи помітили маріупольці появу нових сервісів

Нещодавно у Маріуполі з'явилися дві міжнародні компанії. У квітні до нас "приїхала" служба пасажирських перевезень Uber, а у червні - служба доставки їжі й речей з магазинів та аптек Glovo. 0629 запитали у соцмережах маріупольців: чи користувалися вони послугами цих компаній.

Uber - це американська компанія, яка створила однойменний мобільний додаток для пошуку, виклику та оплати таксі або приватних водіїв. Ця служба користується популярністю у 71 країні світу та більше ніж 1000 міст. В Україні можна викликати Uber у Києві, Львові, Дніпрі, Одесі, Харкові, Херсоні, Запоріжжі, Вінниці та Маріуполі.

Glovo - іспанська компанія, яка пропонує сервіс доставки їжі, побутових речей, одягу, ліків тощо через мобільний додаток. Вона є в 25 країнах та у більше 1000 міст світу, у тому числі в 30 містах України.

Минуло вже кілька місяців від запуску нової служби таксі у Маріуполі, проте редакція 0629 не бачила за цей час жодної машини з наліпками Uber. А помаранчевий рюкзак кур'єрів Glovo помітили лише один раз. Тому 0629 провели відповідне опитування серед мешканців у найбільшій маріупольській групі у Facebook.

Запитання було таке: "Чи користувалися Ви послугами таксі Uber і службою доставки Glovo?"

Всього в опитуванні взяли участь 330 жителів.

З них 6 людей відповіли, що вперше чують про ці компанії, а 11 - не знали, що Uber та Glovo є в Маріуполі. 54 мешканці вже встигли скористатися послугами таксі Uber, а 16 - службою доставки Glovo. Проте більшість, 262 людини, не викликали жодну з цих компаній.

Маріупольці жваво почали ділитися в коментарях під опитуванням своїм досвідом користування цими сервісами.

Glovo

1 червня Glovo оголосили про початок роботи у Маріуполі, а вже 2 червня маріупольчанка Ірина вирішила замовити піцу через їхню службу доставки.  

Спочатку дівчина прочекала годину, але за той час кур'єра для доставки її замовлення так і не знайшли. У службі підтримки Ірині відповіли, щоб вона трохи зачекала. Минуло ще 30 хв, дівчина відмінила своє замовлення і попросила повернути кошти (сервіс працює по повній предоплаті). За словами маріупольчанки, гроші на картку їй так і не повернули. "Мені поклали якусь кількість бонусів на рахунок, але я не хочу більше з ними зв'язуватися", - говорить Ірина.

Можливо, так трапилося, бо це був другий робочий день сервісу Glovo у Маріуполі і процеси ще не були налагоджені.

Маріупольці Олена та Кирило розповіли про позитивний досвід користування доставкою Glovo:

"Глово пользуюсь регулярно. Очень удобно. Если задерживают доставку - следующая бесплатно", - написала в коментарях Олена.

"Глово хорошая доставка, пользовался много раз, даже работал там", - розповів Кирило.

Uber

Мешканка Маріуполя Юлія у коментарях до опитування описала свою проблемну ситуацію з викликом таксі Uber.

"Вот только вчера вызвала Убер, деньги с карты сняли, а после этого написали, что свободных машин нет. Деньги так на карту назад и не пришли. Вот как-то так..."

У маріупольчанки Тетяни теж негативний досвід користування сервісом Uber:

"Пользовалась Убером. Попалась водитель дама, очень нервная, всю дорогу то говорила по телефону, то со мной ругалась по поводу открытых окон (дело было в апреле). Сначала так увлеклась, что завезла меня не туда, куда нужно, а потом не взяла денег , пожелав мне ими подавиться. В результате Убер занёс номер в черный список, потом я объяснила ситуацию, долг сняли...Она не вышла из машины и я багажник сама открывала оба раза, испачкалась. И еле всунула свои два пакета, там у нее аншлаг был, колесо и ее вещи".

На коментар пані Тетяні відповів маріуполець Михайло, який теж зіткнувся з цією ж машиною і залишився незадоволеним:

Далі пан Михайло розповів про свою поїздку з даною водійкою:

"Однажды заказал убер, с 1000 на Левый, приехала убитая в хлам машина, в салоне воняло как в привокзальном туалете, технически автомобиль был тоже неисправен, на каждой мелкой кочке стучали шаровые.

Женщина таксист в течении всей поездки по мобильнику кому-то жаловалась, что она аж на Левый за 100 грн везёт пассажира, и как работает себе в убыток и тд. Плюс ко всему высадила меня за 500 м до пункта прибытия. Всё бы ничего, но в багажнике была тяжёлая сумка, собственно, ради чего и вызывал такси. На моё возмущение, она показала мобильное приложение и ответила, что нужно выходить здесь иначе следующий заказ она не подберёт. В приложении была открыта карта, машина обозначена синей точкой, а конечный пункт прибытия красным крестом, на мой совет проехать дальше, она ответила, что в последнее время замечает пассажиров "умнее" себя. Я понял, что спорить с ней бесполезно, ибо она дала знать, что это у неё недовезти пассажира, практикуется часто.

Это была моя первая и последняя поездка на Uber".

Проте був коментар від пана Кирила, у якому хвалили Uber: "Убер - ездил три раза, 10/10".

Як бачимо, поки небагато маріупольців встигли скористатися послугами Uber та Glovo. А ті мешканці, які вже викликали дані сервіси, мають різний досвід співпраці з ними. Добре, що ми живемо не в СРСР і маємо великий вибір між сервісами, що надають однакові послуги.

Читайте також: У Маріуполі ціни на таксі під час повені зросли у кілька разів, - ФОТОФАКТ

Бизнес и карантин. Кто сумел заработать на доставке товаров в Мариуполе