Електронна петиція вперше в історії існування цієї системи в Маріуполі за 8 днів зібрала 1600 підписів. До цього жодна петиція не набирала і 1000 голосів. Що ж сталося цього разу? 0629 постарався розібратися.
Петиція називається "Якісні залізничні перевезення для Маріуполя!..." У ній авторка петиції Людмила Шишханова, яка працює директоркою комунальної телерадіокомпанії "ТВ-7", звертається до мера міста Вадима Бойченка та депутатів Маріупольської міської ради з проханням донести думку мешканців міста щодо проблем залізничних пасажирських перевезень до Міністерства інфраструктури і керівництва "Укрзалізниці".
У петиції пані Людмила наводить ряд вимог, які повинні поліпшити комфорт та якість залізничного сполучення:
1. Спрямувати на маріупольський напрямок нові та сучасні вагони, повністю списавши аварійний рухомий склад потягу Маріуполь – Львів. А також замінити застарілі вагони на інших напрямках з Маріуполя.
2. Скоротити кількість годин перебування в дорозі на всіх напрямках через якісний ремонт рейкового полотна.
3. Відновити забуті маршрути. Зокрема, Маріуполь-Харків.
4. Почати реалізовувати проект запуску Інтерсіті в нашому місті.
Одразу зазначимо, що питання міжміського транспортного сполучення не є повноваженнями місцевої влади. Маріуполь не впливає на "Укрзалізницю", тому такі петиції мали б видалятися модераторами сайту, щоб не вводити мешканців в оману.
В Україні є сайти електронних петицій до президента, Верховної Ради та Кабінету Міністрів. Саме Кабмін має повноваження впливати на процеси в акціонерному товаристві "Укрзалізниця", яка є у державній власності країни. Проте не всі це розуміють, а дехто відверто займається популізмом.
Депутат Маріупольської міської ради від "Блоку Вадима Бойченка" Дмитро Забавін, агітує мешканців на своїй сторінці у Facebook голосувати за цю петицію.
"Давайте вместе требовать от "Укрзализницы" улучшения качества пассажирских перевозок. Слишком много лет нас кормили словом "завтра"... В 2015 году в Мариуполе был ужасный городской транспорт. Сейчас мы видим совсем другую картину. Если смог Мариуполь, сможет и вся страна", - пише Дмитро Забавін.
Питання міського транспорту - це повноваження міста, а міжміські перевезення "Укрзалізницею", яка не підпорядковується місцевій владі, - повноваження її керівництва та в окремих випадках Кабміну.
Але повернемося до кількості зібраних голосів на вже згаданій петиції.
Вона була опублікована на сайті електронних петицій Маріуполя "Е-dem"2 вересня.
Минуло 6 днів і станом на 10:30 8 вересня ця петиція мала 419 голосів.
Об 11 годині 9 вересня петиція назбирала вже 792 голоси.