Обіцянка відновити роботу маріупольського аеропорту увійшла в ТОП-6 найбільш популярних обіцянок, які політики різного рівня роздавали мешканцям міста, починаючи з 2014 року. Не втримались від спокуси пообіцяти аеропорт і окупанти.
Рашистські Телеграм-канали повідомляють, що росія відновить роботу маріупольського аеропорту і що він буде працювати в двох напрямках.
В яких саме – не уточнюється, проте не важко здогадатись, що росіяни мають на увазі не тільки цивільну авіацію, а і військову.
У нас є великі сумніви щодо цивільної авіації.
Небо над Маріуполем, як і над Донецькою областю, було закрито влітку 2014 року після того, як із російського БУКу під Сніжним було збито пасажирський літак МН-17. Рішення про закриття неба ухвалювала Державна авіаційна служба України. Підстава для такого рішення – неможливість забезпечити безпеку польотів.
Проте політики вигадали собі забаву – кожні вибори обіцяти маріупольцям відкрити аеропорт. Аеропорт городянам обіцяли 2015-го, потім 2016-го. Потім тема стихла.
Вже призабуту проблему аеропорту воскресив у березні 2019 року екс-президент України Петро Порошенко. Приїхавши до Маріуполя, він зробив заяву, що аеропорт почне працювати. І надав відповідне розпорядження Кабміну. Експерти заворушились. Мінінфраструктури почало опрацьовувати варіанти, давати оцінки та можливі терміни запуску аеропорту. А потім усе затихло. Тому що виявилось, що технічно аеропорт підготувати нескладно. Але питання безпеки, на жаль, не можна вирішити.
А потім в Україні розпочалися нові вибори, парламентські. І відразу ж, як джокер із рукава, кандидати в депутати почали діставати закручену тему маріупольського аеропорту.
Маріупольський нардеп Сергій Тарута окреслив три основні завдання для Маріуполя, перше з яких – відновлення роботи аеропорту.
Валерій Гройсман обіцяв аеропорт маріупольцям, правда по-чесному, після війни.
Віталій Клічко та його партія «Удар» теж не утрималась від спокуси.
Почав обіцяти аеропорт і Вадим Бойченко, п'ятий номер у списках Опозиційного блоку (2019 рік). Після чергової перемоги на місцевих виборах вже як лідер партії власного імені, він почав активну діяльність щодо відновлення роботи аеропорту в Маріуполі. Проте вдалось зробити геть інше – домовитись про будівництво нового, за межами Маріуполя.
Одне з найбільш вірогідних місць будівництва було селище Мангуш. Проєкт аеропорту під Маріуполем мав бути ідентичним до нового аеропорту в Запоріжжі.
Проте нова фаза війни, яку розв’язала росія, не дала цим планам здійснитись. Вже 24 лютого непрацюючий аеропорт Маріуполя став однією з перших цілей російської армії. Він був зруйнований, льотна смуга – пошкоджена.
І ось тепер окупанти обіцяють відновити аеропорт. Просто якесь дежа-вю.
Звісно, росіянам він потрібен для доставки військових та техніки на фронт. І це єдина справжня мета окупантів.
Читайте по темі: Обстрел аэропорта, трое погибших, шесть раненых. Городской голова Мариуполя рассказал о ситуации городе
Ремонт аэропорта Мариуполь начнется в этом году, - Тимошенко
Концепция поменялась. Мариуполь будет строить новый аэропорт
Мариупольский аэропорт могут построить в курортном поселке Юрьевка