Господарським судом Донецької області підтримано доводи Донецької обласної прокуратури та залишено без розгляду позовні вимоги приватного підприємства до Регіонального відділення Фонду державного майна по Донецькій та Луганській областях про відшкодування на його користь майже 18,5 млн грн.
Прокуратурою встановлено, що у 2003 році між Фондом та товариством з обмеженою відповідальністю укладено договір оренди цілісного майнового комплексу колишнього ДП «Азовський судноремонтний завод».
«У 2016 році зазначений договір було розірвано у судовому порядку внаслідок порушення його умов приватним підприємством». – йдеться у повідомлені прокуратури.
Насправді, директор державного підприємства АСРЗ Олександр Логвіненко в інтерв’ю 0629 заявив, що ніякого рішення суду не було. І все, що відбулось на підприємстві, – це був типовий рейдерський захват підприємства.
У лютому 2021 року, у Маріуполі сотня людей, працівників ТОВ «СРЗ», тієї самої приватної компанії, яка орендувала державне підприємства АСРЗ, перекрила дорогу до порту. Люди вийшли на протест, щоб зупинити «рейдерське захоплення» підприємства. Саме так розцінили працівники заводу рішення капітанерії заборонити ТОВ «СРЗ» експлуатувати причали. Ця заборона поставила під удар виконання контрактів, взятих він судноремонтним підприємством. У результаті контракти були зірвані. ТОВ «СРЗ» фактично зупинилося, а п'ятсот його співробітників опинилися на вулиці.
«Підприємство ТОВ СРЗ мало всі необхідні дозвільні документи для роботи. Відверто кажучи, рішення капітана порту про заборону використання причалів було дуже дивним та незрозумілим», - казав в інтерв’ю директор державного підприємства «Азовський судноремонтний завод» Олександр Логвиненко.
З травня 2021 року він займався тим, що готував цілісний майновий комплекс (ЦВК) Азовського судноремонтного заводу до приватизації та каже, що все мало відбуватися зовсім по-іншому. Фонд держмайна та орендар – Маріупольська інвестиційна група – мав чітку програму передачі майна на баланс державі. Процес переходу від ТОВ до держпідприємства мав проходити безболісно для трудового колективу. Але в справу втрутилася Служба безпеки України та фактично зупинила роботу успішного та багато в чому унікального судноремонтного підприємства.
Повний текст цього дуже важливого інтерв’ю ЧИТАЙТЕ ТУТ: Азовский судоремонтный завод. Кто и зачем остановил предприятие, и когда оно сможет возобновить работу. Интервью с директором ГП АСРЗ
Маріупольська інвестиційна група протягом декількох років закупала нове обладнання для заводу, ремонтувала причали. Вкладала мільйони гривень інвестицій.
Власники компанії добивалися повернення грошей від держави. Бо саме державні структури втрутились в роботу і фактично привели до багатомільйонних збитків. Інвестиції втратив не тільки бізнес, а і держава, яка замість податків від працюючого заводу отримала збитки.
Проте український суд вирішив, що «позивач не надав доказів отримання згоди на здійснення вказаних заходів від орендодавця, не обґрунтував розрахунок заявленої суми та пропустив строки позовної давності по низці вимог».
Тобто, перекладаючи на зрозумілу мову, суд відмовив позивачу в компенсації, тому що так би мовити, позивача ніхто не просив вкладати гроші в ремонт і оновлення орендованого майна. Ніхто не заперечує сам факт витрат 18,5 млн грн. Але українська судова влада не бачить приводів повертати ці гроші приватному бізнесу.
Донецька обласна прокуратура назвала таке рішення суду перемогою держави.
Читайте також: У Маріуполі окупанти зруйнували Азовський судноремонтний завод, - ВІДЕО