Вже на другий день після запуску трамвая в Маріуполі він зійшов з рейок. Це відбулось не востаннє. Користуватися трамваєм в Маріуполі небезпечно. І ось чому.
Трамвайна колія, яка тягнулася на ділянці приватного сектору бульвара Шевченко, відпрацювала свій ресурс ще до початку повномасштабного вторгнення.
Маріупольська влада шукала можливості для капітального ремонту трамвайної колії, але це було занадто дорого.
Вартість прокладання 1 км трамвайної колії в цінах 2021 року складала 40 млн грн. І це без урахування контактної мережі, яка також коштує чималенько.
Крім того, зазвичай при заміні рейок замінюють і підземні комунікації, бо інакше є ризик вже розкопувати знову і знову нову дорогу.
Тому вартість 1 км дороги з трамвайними рейками може сягати близько 1 млрд грн. Це занадто великі гроші, які маріупольська влада шукала у європейських партнерів.
Російська окупаційна влада нічого шукати не стала. І взагалі вирішила грошей багато не трамвай не витрачати. Вони просто зняли вцілілі рейки з одного маршруту і переставили його на інший. А потім по тим старим рейкам пустили чеські трамваї, які маріупольська влада закупила в Празі напередодні повномасштабного вторгнення.