Маріупольська водонапірна вежа потрапила у нову рекламну кампанію UNITED24 із закликом допомагати Україні, - ФОТО
Британська креативна агенція Pablo, яка співпрацює з Adidas, Nutella, Citroën та іншими всесвітньовідомими брендами, розробила концепцію рекламної компанії ініціативи з підтримки України. Залучила до проєкту зображення маріупольської Вежі.
Про це повідомляє Телеграм-канал "ЯМаріуполь. Культура".
В межах кампанії створили промоційні постери у вінтажному стилі, на яких зображено історичні та культурні пам'ятки - туристичні магніти, які були зруйновані чи пошкоджені внаслідок російських обстрілів. Серед них пам'ятки Маріуполя, Києва та Харкова.
Плакати були розроблені в партнерстві з українським ілюстратором Антоніо Фірсіком.
Гаслом незвичайної кампанії стало "Come to Ukraine. There's so much to do". На постерах є QR-коди, відсканувавши які можна зробити донат на відбудову України.
ЧИТАЙТЕ нас в Телеграм-каналі Маріуполь 0629
НАДСИЛАЙТЕ свої повідомлення в Телеграм-бот 0629
ОБГОВОРЮЙТЕ новини в нашій групі Фейсбук - Маріуполь Місто-герой
ДИВІТЬСЯ нас на YouTube