• Головна
  • Як "Укрзалізниця" обходиться без рейок із "Азовсталі"
13:00, Сьогодні
Надійне джерело

Як "Укрзалізниця" обходиться без рейок із "Азовсталі"

Як "Укрзалізниця" обходиться без рейок із "Азовсталі"

Металургійний комбінат "Азовсталь" був єдиним в Україні виробником рейок. А основним покупцем рейок була "Укрзалізниця". Зараз підприємству доводиться шукати рейки в інших країнах, щоб забезпечити ремонти колії.

Днями Укрзалізниця отримала 1,083 тис. тонн рейок виробництва французької компанії Saarstahl Rail SAS. Це перша партія з 19 тисяч тонн рейок, які залізниця отримає в рамках міжурядової угоди, повідомили в пресслужбі Укрзалізниці.

Фото пресслужби "Укрзалізниці"

Як "Укрзалізниця" обходиться без рейок із "Азовсталі", фото-1

«Після окупації Маріуполя ми втратили єдиного українського виробника рейок – металургійний комбінат «Азовсталь». І саме завдяки нашим міжнародним партнерам ми отримуємо цю дефіцитну продукцію та продовжуємо відновлювати та підтримувати залізничну інфраструктуру.

Рейками з першої партії уже в березні-квітні цього року буде виконано капітальний ремонт колії на дільницях Війтівці – Волочиськ та Фастів-2 – Устинівка – це маршрути швидкісних поїздів до Львова та Дніпра. Ми вдячні Кабінету Міністрів України, Міністерству розвитку громад та територій України та Міністерству фінансів України та французьким партнерам за підтримку реалізації цього проєкту й очікуємо, що весь обсяг поставки буде доправлено в Україну вже до початку осені 2025 року», – зауважив голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський.

Загалом із цього обсягу поставленої рейки з Франції залізничники зможуть збудувати та відремонтувати близько 145 км колій. Зокрема, буде проведено капітальний ремонт на напрямках швидкісного руху: Львів – Ужгород, Київ – Львів – кордон ЄС, Київ – Одеса, Київ – Дніпро та Київ – Харків.

Вартість французьких рейок визначається формульним переглядом ціни. Зокрема, враховуються індекси цін на брухт, електроенергію, залізну руду та коксівне вугілля. Але ціна рейок упродовж виконання всього контракту не може перевищити 1980 євро за тонну. Наприклад, вартість першої партії — 1495 євро за тонну.

Як повідомлялося раніше, наразі триває закупівля 30 тис. тонн рейок Р-65 за кошти Європейського банку реконструкції та розвитку, також залізниця отримала минулого року 25 тис. тонн рейок від Японського агентства міжнародного співробітництва (JICA) в рамках «Програми екстреного відновлення» від уряду Японії.

ЧИТАЙТЕ нас в Телеграм-каналі Маріуполь 0629

НАДСИЛАЙТЕ свої повідомлення в Телеграм-бот 0629

ОБГОВОРЮЙТЕ новини в нашій групі Фейсбук - Маріуполь Місто-герой

ДИВІТЬСЯ нас на YouTube

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Маріуполь #Азовсталь
live comments feed...