Рекламна стаття

Рекламна стаття (контент-маркетинг) - це текст, який закликає формувати певний інтерес до продукту або послуги.

Важливо, що матеріал не обов'язково повинен вихваляти товар та закликати до покупки. Головна мета рекламного тексту - саме формування певного інтересу. І якщо інтерес у користувача є, він сам прийме рішення про покупку.

Як працює контент-маркетинг

1. Cтимулювання продажів

Коли на ринку з'являється новий продукт або послуга — користувач не знає як ними користуватися і чим саме можуть бути корисні ці новинки. Завдання рекламної статті якраз і полягає в поясненні конкретної користі. Це може бути:
Покрокова інструкція із застосування — якщо ви випустили продукт з практичним застосуванням;
Презентація кінцевого результату після використання
Формування нового образу особистості — якщо ви пов'язані з індустрією краси

2. Збільшення популярності ресурсу

Новий веб-сайт не з'явиться в ТОПі просто так. Для цього потрібна певна репутація у пошукової системи. Ми готові поділитися нашою репутацією і зняти тег "nofollow".
Взаємодія зі ЗМІ та публікація статей має накопичувальний ефект. Про вас пишуть — про вас говорять — з вами хочуть працювати. Більше публікацій — більше руху навколо компанії

Люди не купують товари — вони купують спосіб життя.

Вартість розміщення

Вартість вказана за розміщення на одному сайті. Ви можете розмістити рекламні статті на декількох сайтах.

Ми розповімо про вас на нашому сайті/
Вартість/
Опис послуги/
Редакційний "ТОП"
2 500,00 UAH
У ТОП потрапляють найважливіші та найгарячіші новини міста у обмеженій кількості. Вихід новини без атрибуту rel="nofollow sponsored".
Редакційна "Стрічка"
2 400,00 UAH
Вихід новини у редакційній Стрічці без атрибуту rel="nofollow sponsored". Новина з'являється в "Стрічка 1" і оминаючи ТОП новин опускається нижче у "Стрічка 2".
Вихід у блоці "Новини компаній"
2 300,00 UAH
Блок знаходиться на "Головній" та в розділі "Новини". Вихід новини у блоці "Новини компаній" без атрибуту rel="nofollow sponsored".
Заміна плашки "Новини компаній"
300,00 UAH
Заміна плашки у статті на: PR, Партнерський матеріал, Промо або Прес-реліз
Редакційний "ТОП" (посилання з атрибутом rel="nofollow sponsored")
1 200,00 UAH
Вихід новини у редакційному ТОПі. Посилання закриті.
Редакційна "Стрічка" (посилання з атрибутом rel="nofollow sponsored")
1 000,00 UAH
Вихід новини в редакційній Стрічці. Посилання закриті.
Вихід у блоці "Новини компаній" (посилання з атрибутом rel="nofollow sponsored")
800,00 UAH
Вихід новини у блоці "Новини компаній". Посилання закриті.
Закріплення новини у ТОП-5 на 24 години
500,00 UAH
Новина закріплюється у "ТОП 5" на 24 години у десктопній та мобільній версіях сайту.
Дублювання в мобільних додатках iOS та Android
500,00 UAH
Новина дублюється в наш мобільний додаток для iOS та Android.
Націнка за статтю довжиною понад 3000 символів
500,00 UAH
Націнка за статтю, довжина якої перевищує 3000 символів без урахування пробілів.
Націнка за 4 та більше посилань або за різні домени
500,00 UAH
Націнка за статтю при наявності більше трьох посилань чи за рекламування різних доменів. За кожен випадок націнка 500 грн.
Всього:

Вартість послуг журналістів сайту

Вартість розміщення політичної реклами - за запитом. Ви можете розмістити рекламні статті на декількох сайтах нашої мережі.

1. Ціна за написання тексту (до 3000 символів). Клієнт дає ввідні дані, журналіст обробляє і робить новину, в разі питань дзвонить клієнтові. Вартість 1500 грн. Приклад тут, тут і тут.  
2. Редакційний спецпроект. Виїзд і розробка матеріалу, огляд виробництва, фото та текст до 3000 символів. Вартість від 2000 грн. (більше 2 годин +500 грн за кожну годину). 
3. Інтервʼю. Розробка питань, виїзд, спілкування і розшифровка. Вартість 2500 грн. без виїзду (з виїздом 3500 грн.). Приклад за посиланням.

Банерна реклама
Довідник підприємств
Рекламні статті
Спецпроекти
Реклама в социальных сетях города
Нативна реклама
Пакет Platinum в довіднику