Росіяни перетворили руїни Маріуполя на Мекку для блогер-туризму, - ФОТО
Російське видання The Village потрапило у скандал. Журналісти в соцмережах надрукували анонс редакційного матеріалу з лукбуком місць в зруйнованому Маріуполі, які найкраще пасують для фото і селфі.
Вже наступного дня скандальний анонс був видалений, а редактор журналу став вибачатись. Мовляв, поступив тупо, використав провокацію для кращого просування статті.
Хоча стаття, насправді, важлива. Журналісти підіймають тему, яка шокує.
В росії став розвиватись блогер-туризм в зруйнований Маріуполь. Люди, які працюють в сфері піару, використовують руїни міста для просування своїх товарів, збільшення продажів.
Наприклад, Катя Снеп, ювелірша і популярна блогерка в росії, приїхала в Маріуполь саме для фотозйомки для просування товарів і збільшення продажів.
«Ноги на ширині плечей. Чорні мартінси, чорні штани карго, чорний пуховик North Face, чорний капюшон, поясна сумка, шарф, натягнутий до носа. Ракурс характерний: трохи знизу, щоб панельна дев'ятиповерхівка ніби нависала над людиною в чорному на передньому плані. Трохи підтягнута контрастність, велика глибина різкості, домінуючі кольори – сірий, чорний, брудно-блакитний… Але річ не тільки в цьому. Снеп, не особливо усвідомлюючи це, естетизує війну, безпосередньо розбомблений Маріуполь, ніби поїздка до неї — це щось на зразок екстремального відпочинку», - пише видання, підкреслюючи, що такий туризм став справжнім трендом. Десятки росіян їдуть в Маріуполь для селфі фактично на кістках вбитих ними людей.
Для росіян вбитий ними Маріуполь – просто ще одна цікава «заброшка».
Нагадаємо, що за різними підрахунками в Маріуполі від російської агресії загинули від 25 до 135 тисяч людей.
ЧИТАЙТЕ нас в Телеграм-каналі Маріуполь 0629
НАДСИЛАЙТЕ свої повідомлення в Телеграм-бот 0629
ОБГОВОРЮЙТЕ новини в нашій групі Фейсбук - Маріуполь Місто-герой
ДИВІТЬСЯ нас на YouTube