Топ канцелярських товарів для організації робочого простору в офісі
У питанні організації продуктивної роботи офісу не може бути дрібниць. По суті, будь-яке неправильне рішення здатне негативно вплинути на ефективність протікання бізнес-процесів. А далі - вважай, пиши пропало. Проблемам властиво накопичуватися за принципом снігової кулі, тому важливо не допустити початкових помилок.
З цього погляду одним із головних завдань є створення співробітникам комфортної обстановки для роботи. Насамперед ідеться про організацію робочого простору, хоча, звісно, і про місця відпочинку також варто подумати. Насправді від того, наскільки грамотно розташовані ключові предмети, обладнання, техніка, якими користується працівник, прямо залежить продуктивність його праці. Важливу роль відіграють і канцтовари для офісу - співробітники повинні не просто мати всі необхідні інструменти та пристосування, а й тримати їх на відстані витягнутої руки. Це, наприклад, дасть змогу в будь-який момент швидко взяти необхідну папку, лінійку, дістати документи з лотка або залишити замітку за підсумками важливої телефонної розмови.
Як не створити ідеальні умови для непродуктивної роботи
Офіс - це єдиний живий організм, його діяльність підпорядковується офіційному розпорядку і неписаним законам, які діють усередині будь-якого колективу. Всупереч дозвільній думці власників компаній і керівників підлеглі зовсім не страждають патологічним бажанням будь-що-будь ухилятися від роботи. Просто роботодавці самі підштовхують їх до цього своїми не цілком професійними діями.
Класичний приклад: якщо співробітнику регулярно потрібно роздруковувати документи, а принтер розташований на іншому кінці офісу, то дорогою з робочого місця до дислокації друкувального пристрою він обов'язково перекинеться кількома фразами з колегами по роботі. Ну не мовчати ж, коли на шляху стільки хороших людей, з якими і поговорити-то толком завжди ніколи. Обмін новинами і люб'язностями часто може зайняти пристойний час. І це без урахування того, що сам похід до принтера також відриває співробітника від робочого місця.
Аналогічна ситуація і з канцелярськими товарами - іноді працівник відлучається на секундочку за гумкою/олівцем достатньої м'якості/файлом/папкою/чим завгодно та розчиняється в глибинах офісного планктону. А що ви хотіли: поспілкуватися з колегами в робочий час - свята справа.
Канцелярські товари в офісі: без чого я як без рук
З цих позицій варто підходити до питання, які канцелярські товари вкрай необхідні в будь-якому офісі. Або так сформулюємо: входять до ТОП must have на кожному робочому місці. Мабуть, список буде досить широким, оскільки таких пристосувань, інструментів і просто необхідних предметів досить багато. У їхньому переліку:
- пристосування для письма - ручки та олівці;
- лотки для документації;
- блокноти для нотаток;
- органайзери;
- маркери;
- папір для принтерів і записів;
- папки та органайзери, щоб зберігати документи;
- степлери та антистеплери;
- прозорі файли;
- лінійки;
- клей і ножиці;
- гумки;
- калькулятори;
- шредери;
- ламінатори;
- біндери.
Ви запитаєте: чому ж їх так багато? Так це далеко неповний перелік всього необхідного! Як же інакше, адже офісний співробітник має бути, що називається, у всеозброєнні. І наявність усього чого потрібно сама по собі допомагає правильно організувати робочий час і простір. У результаті співробітник перестане блукати офісом у пошуках гумки і зосередиться на виконанні своїх безпосередніх обов'язків. Що найсприятливішим чином позначиться на продуктивності праці.