Окупанти запровадили платний проїзд у громадському транспорті. Реакція маріупольців
Від 4 травня окупанти запровадили у Маріуполі платний проїзд у громадському транспорті. Відтепер поїздка трамваєм або тролейбусом обходиться маріупольцям в 10 рублів, в автобусі - 30 рублів.
Нагадаємо, від початку окупації загарбники оголосили, що проїзд буде безкоштовним. Згодом у місто завезли кілька маршрутних автобусів, проїзд у яких треба було сплачувати. За словами містян, наразі в громадському транспорті царює безлад. Окупаційна адміністрація належним чином не підготувалась до такого нововведення. Кондукторів немає, гроші за поїздку приймають водії, через що увесь транспорт довго простоює на зупинках.
Маріупольці кажуть, що у деяких автобусах як водії, так і пасажири просто саботують оплату проїзду.
“Сьогодні їхала на роботу в автобусі, проїзд платний. Багато хто навіть не оплачував проїзд. Водій оголосив (про оплату, ред.) лише один раз”, - пише у соцмережах жителька Маріуполя.
Крім того, дуже часто виникають скандали через решту, якої у водіїв немає.
“З дрібними грошима проблема не лише у магазинах. Маріупольці вже звикли, що продавці вічно не мають решту. Тепер та сама проблема і в транспорті. Чому б адміністрації не зробити, наприклад, проїзні талони на місяць? Як це завжди раніше було”, - дивуються мариупольці і вважають, що грошей, які окупанти отримають від цього нововведення не вистачить навіть на оплату роботи кондукторів та водіїв.
“Невже в адміністрації міста всі настільки тупі, що не розуміють, чим утримувати цілу армію кондукторів, у кількості не менше 100 осіб з заробітною платою 22000 + супутні витрати, на форму, квитки, бухгалтерський, кадровий облік і т.д. - це збільшення видаткової частини підприємства, ніж на 2 млн р. в місяць! І, як не парадоксально, але розумніше і дешевше зараз у місті залишити проїзд безкоштовним, бо жодна оплата проїзду ці витрати не покриє”, - вважають жителі окупованого міста.
Незадоволені нововведенням й водії. За їхніми словами, керівництво поклало цей обов’язок на водіїв навіть не спитав про згоду.
“Кондуктор – матеріально відповідальна особа. Водій – ні. Тепер мені потрібно і пасажирам квитки продати, і у графік поїздки вкластися. Водночас зарплату водіям ніхто не підняв”, - каже водій “Мартрансу”.
Тим часом рівень якості проїзду залишається жахливим. Містяни довго чекають транспорт на зупинках, чистота в салонах не підтримується. Окупанти використовують подекуди вцілілі автобуси, які закуплені ще українським Маріуполем. Але на їх ремонт коштів не виділяють.
Читайте також: Маріупольці показали, у якому стані курсує громадський транспорт, - ФОТОФАКТ