• Головна
  • Особливості застосування медійної реклами
Новини компаній
10:07, 1 липня

Особливості застосування медійної реклами

Новини компаній

Серед особливих різновидів реклами, з якими може стикатися користувач, в першу чергу варто виділити медійну рекламу. Вона представляє собою особливий різновид реклами, який користувач постійно бачить навіть без дозволу з його сторони. Медійною її називають за рахунок того, що її можна знайти на різноманітних платформах, а саме в соціальних мережах, у журналах, у блозі, на рекламних поверхнях та в інших місцях. Будь-яке рекламне маркетингове агентство зможе надати якісні послуги стосовно створення якісної медійної реклами.

Основні задачі медійної реклами

У тому випадку, якщо є бажання розібратися в тому, яким є основне призначення медійної реклами, варто звернути увагу на основні задачі, які вона здатна виконати. Серед них виділяють наступні:

  • інформування – це надає можливість здійснити охват більшої цільової аудиторії, особливо тієї, яка ще не була знайома з брендом, товаром або конкретною послугою;
  • привертання до себе уваги – до них можна віднести різноманітні акції, компанії, спеціальні проекти та продукти;
  • збільшення показників впізнаваності конкретного бренду – велика частина готової бізнес-стратегії направляється в основному на те, щоб людина запам’ятовувала конкретні продукти бренду або хоча б його образи;
  • формування позитивного образу конкретної компанії – це може бути реалізоване завдяки тому, що відбувається використання певних образів чи слоганів;
  • збільшення продажів та попиту – досягти цього можна завдяки створенню позитивного образу компанії.

Медійна реклама представляє собою один із найбільш важливих маркетингових інструментів, який виступає верхньою частиною воронки продажів.

Ключові відмінності медійної реклами від контекстної

Якщо брати до уваги медійну рекламу, то у порівнянні з контекстною, вона має досить велику кількість ключових відмінностей. Серед них можна виділити наступні:

  • вона не прив’язана до конкретного контексту, так як користувач бачить її без запиту зі свого боку;
  • можливість працювати навіть з холодною аудиторією, так як рекламу бачить абсолютно кожний користувач, за рахунок того, що попит на неї не сформований;
  • окрім фіксованої вартості медійної реклами можна виділити й інші варіанти оплати, серед яких є бартер;
  • велика складність у плані оцінки та розрахунків ефекту, який можна отримати від її використання;
  • відкладений результат, який можна вперше побачити за 90 днів як мінімум.

Ці особливості є відмінними у порівнянні з тими, які має досить часто використовувана контекстна реклама.

Медійна реклама та її основні формати

Якщо розглядати основні формати, в яких може працювати медійна реклама, то серед них можна виділити наступні:

  • банер – спеціальний графічний блок, ілюстрація або зображення. При цьому сам банер досить часто буває динамічним або статичним, з кнопкою або без неї;
  • графічно-текстовий блок – це зображення, яке має супроводжуючий текст та спеціальну кнопку;
  • відео – до них відносяться ролики, тривалість яких не може перевищувати декількох хвилин;
  • аудіо – це спеціальна звукова реклама, яку найчастіше всього вшивають в конкретні кадри для того, щоб її неможливо було закрити;
  • брендовані сторінки – це спеціальний підрозділ або сторінка на сайті, які мають оформлення в конкретному стилі бренда.

Медійна реклама має досить велику кількість переваг, так як має велику кількість простору для майбутніх експериментів, широкий вибір форматів, серед яких кожен зможе собі підібрати найбільш вдалий, для розміщення пропонується велика кількість різноманітних площадок та всі налаштування можна зробити повністю автоматизованими.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
live comments feed...