• Головна
  • Після потужної кібератаки «Укрзалізниця» відновила роботу онлайн сервісів
12:05, 27 березня

Після потужної кібератаки «Укрзалізниця» відновила роботу онлайн сервісів

Після потужної кібератаки «Укрзалізниця» відновила роботу онлайн сервісів

Після наймасштабнішої кібератаки на IT-системи «Укрзалізниці» фахівці відновили роботу сайту і застосунку. Тепер пасажири зможуть купувати та повертати квитки онлайн.

Про це повідомили в УЗ, передає інтернет-видання "Шо Там".

Відновлення сервісів

Кібератаку на ключові операційні системи компанії здійснили 23 березня 2025 року. Відтоді пасажири не могли користуватися сайтом та застосунком.

Над відновленням сервісів 89 годин працювали фахівці УЗ, кібердепартаменту СБУ, Державного центру кіберзахисту, Урядової команди реагування на комп’ютерні надзвичайні події (CERT-UA) при Держспецзв’язку, ІТ-команда «Київстару» та інші спеціалісти. У компанії вказали, що жодної сенситивної інформації під час кібератаки не втратили.

На першому етапі для пасажирів відкрили базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки на 20 діб уперед.

В УЗ зазначили, що зараз можливі тимчасові технічні негаразди через пікові перевантаження сервісів. Фахівці продовжують стабілізувати систему. Вокзали та каси поки що працюватимуть у посиленому режимі задля підстрахування.

Нагадаємо, що напередодні «Укрзалізниця» впровадила безплатні пропозиції для пасажирів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
live comments feed...