
Укрзалізниця заявила про масштабну кібератаку на підприємство

Фото Сергія Буру
Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу та продовжується зараз.
Про це повідомляє пресслужба Укрзалізниці.
Фахівці Укрзалізниці тісно співпрацюють з кібердепартаментом Служби безпеки України.
"Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко, без затримок, і всі операційні процеси руху налагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її й найпідлішими кібератаками", - йдеться у повідомленні.
Оскільки й раніше Укрзалізниця ставала обʼєктом кібератак ворога, у компанії впроваджені протоколи резервування.
Ця атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із «бекапів» фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно протестувати сервіси на можливі вразливості.
Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними, і протягом цього дня каси будуть працювати в офлайн-режимі:
✅Квитки продаються через каси. Кількість кас збільшується, графіки їхньої роботи розширюються.
✅На 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай – тільки онлайн).
✅У крайньому випадку, якщо ви не встигаєте придбати квиток через касу, прямуйте безпосередньо до потяга. Поїзні бригади поінформовані, як оформляти проїзд на місці.
"Якщо ви плануєте подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25 березня, то наполегливо просимо не штурмувати каси сьогодні. Вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправленням сьогодні-завтра.
Ми поінформуємо відразу після відновлення онлайн-сервісів, і всі зможуть придбати квиток онлайн", - звернулися до пасажирів в Укрзалізниці.
Як повернути квитки?
Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправленням 24 березня, можна зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправки вашого рейсу надіслати на services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону. Заявку на повернення опрацюють протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.
ЧИТАЙТЕ нас в Телеграм-каналі Маріуполь 0629
НАДСИЛАЙТЕ свої повідомлення в Телеграм-бот 0629
ОБГОВОРЮЙТЕ новини в нашій групі Фейсбук - Маріуполь Місто-герой
ДИВІТЬСЯ нас на YouTube